Оберіть ваш магазин
Спочатку в каталозі будуть відображатись товари обраного магазину, також ціна та наявність. Ви можете змінити магазин в будь-який час.
Почніть вводити назву товару, категорії, артикул.
Завантаження...

Повернення товару та коштів

Повернення товару належної якості протягом 14 днів

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом двох тижнів обміняти товар на такий самий, якщо:

  • товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формами;
  • товар не можна застосовувати за призначенням;

але за таких умов:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

  • купити будь-який інший товар,
  • отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
  • змінити товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж.

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були висунуті ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів.

Повернення грошей при відмові від послуги провадитиметься у 100% обсязі, у разі анулювання замовлення за день до обумовленої дати надання послуги. У разі відмови від послуги в день її надання або неможливості надання послуги з вини замовника, кошти повертаються у розмірі до 50%.

Повернення товару протягом установленого гарантійного терміну

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період встановленого виробником терміну гарантії Ви можете повернути нам товар за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим (товар неналежної якості);
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту не порушено.